EVOLIUCIJA
- D-VIŠKOSIOS KŪRYBOS METODAS
XI–XX
a. vykęs pagonių pasaulio krikščionybės irimas XX a. ima skverbtis į
teologiją, nes pasitikėjimo D-vu ir atsidavimo Kristui stokojantiems žmonėms
tiesmukiški materialistiniai mokslo aiškinimai atrodo išmintingesni nei
archajinė Apreiškimo kalba. Teologai puola „gelbėti“ religiją ir,
bandydami parodyti, kad neatmeta daugelio mokslininkų materialistų
entuziastingai priimtą Darvino hipotezę („teoriją“), apriboja D-vą
evoliucijos „aptarnavimu“: mat tam tikroje „evoliucijos“ pakopoje D-vas
įkvepia sielą pažangiems primatams ir beždžionė tampa žmogumi.
Suprantama, kad tokiu atveju D-vas galėtų ir nesikišti visai: kas tuomet įrodys
sielos nemirtingumą (net adventistai jį neigia)? o jei siela mirtinga, tai ir
žmogus tik - „socialus gyvūnas“. Juo labiau darosi neaišku, nuo ko gi JHS
atpirko žmogų? Kur glūdi žmogaus „pirmoji nuodėmė“, jei visi pažangūs
primatai tapo žmonėmis? (Neretai tekdavo skaityti „išmintingas įžvalgas“,
neva žmonių nupuolimas buvęs „kolektyvinis“!)
Bailumas apėmė tiek protestantų, tiek katalikų teologus. Pastaruoju
metu ėmė kartotis raginimai pažiūrėti, kaip Katalikų Bažnyčia traktuoja
darvinizmą. Iš tikrųjų dar 1996 m. jau ligonis Jonas Paulius II pasisakė
neaišku kurio evoliucionizmo naudai. Jį pakeitęs Benediktas XVI 2007 m.
nedviprasmiškai patvirtino tikėjimą D-vu Kūrėju, patikslinęs, kad
mokslininkų atradimai ne tik neprieštarauja kreacionizmui, bet parodo
evoliuciją kaip D-vo kūrybos būdą.
Vaisingiausia tokio kreacionizmo teologija išplaukia iš Tejaro de Šardeno
teorijos, kuri pradžioje dar nebuvo iki galo suvokta iš baimės būti
palaikytiems ateistinio darvinizmo šalininkais.
Tuo tarpu šiandien turime ne vien tik globalinę antikristinę „orvelinę“ elektroninę kontrolę, kuri atsirado paprasčiausiai todėl, kad šėtonas bet kurį mokslinį pasiekimą panaudoja destruktyviai. Mes dar turime konstruktyvią šių pasiekimų sudedamąją dalį, nes naũjosios technologijos tikrai reiškia žmonijos išėjimą į naują
raidos pakopą, kai sukuriamas kolektyvinis žmonijos protas. Šis protas pašauktas tapti bendru Viename JHS Kūne, o tai gali būti tik D-viškosios kūrybos aktas. Šitaip artėjame prie Tejaro de Šardeno Omegos taško suvokimo: pasiekusi nuo entropijos nepriklausomą dvasingumą, kūrinija atsiplėšia nuo
materialumo.
Tai ir reikš, kad D-vas galutinai nugalėjo - ką? Šėtoną? Šėtonas tėra tik kūrinys, o kūrinys nepajėgus priešintis D-vui.
Jis - destruktyvi jėga, D-vui leidžiant, aptarnaujanti kitą priešininką. D-vo Priešininkas yra Niekas,
Tehom, Chaosas, Tuštumos bedugnė su visa ko grįžimo į save - entropijos dėsniu. Kūrinija pati privalo įveikti Chaoso entropiją per sukurtojo
tapsmą iš Nieko. „Siaurieji mažiausios tikimybės koridoriai“ pereinami dėka Kūrėjo UŽPROGRAMUOTŲ dėsnių.
Šiandien jau galime akivaizdžiai matyti bioprogramavimą DNR grandinėse ir
galime nujausti egzistuojant bendresnę programą, valdančią entropijos įveikimą
elementarių dalelių lygmenyje. Beprasmė evoliucija pati iš savęs, be D-vo,
yra absurdas: dėl „atsitiktinumo“ nebūtų galėję atsirasti jokie iš
praktiškai neribotų aukščiausio intelektualinio lygmens struktūrinių
variantų, kaip DNR grandinėse, - jie būtų buvę entropijos sunaikinti jau
pirminėse susikomplikavimo stadijose. Toks suvokimas veda į Tejaro de Šardeno
evoliucijos, kaip D-viškosios kūrybos būdo, suvokimą. Galutinis šios
evoliucijos tikslas - Omegos taškas, kada dvasia, patalpinta į sukurtąją fizinę
materiją, atsiplėšia nuo jos tapdama žmonijos protu JHS Kūne.
Tejaras de Šardenas dar nežinojo DNR paslapčių, todėl neatsiribojo nuo
paties evoliucijos termino. Iš tikrųjų evoliucija, kaip kūrybos būdas, tėra
tik pakopinė kūryba, kada nauja pakopa sukuriama tam, kad dalyvautų kūryboje,
bet ne tam, kad tęstų kūrybą ar pati kurtų.
Oponentai sako, neva Tejaras de Šardenas ankstesniais amžiais būtų
sudegintas ant laužo. Galbūt
ir būtų buvęs sudegintas viduramžiais, tačiau jo teorija nėra nesuderinama
su Įsikūnijimu ir Atpirkimu, neminint Evangelijų ir praktinio Išganymo. Tai
ne darvinizmas, kur viskas atsiranda be Kūrėjo. De Šardeno nėra jokios „naujos
krikščionybės“, bet tik teologinis modelis, kuriuo bandoma paaiškinti kūrimo eigą
ne archajiniais pasakos terminais, bet sutinkamai su moksliniu mąstymu. Jo teorija nieko
bendra neturi nei su ateistiniu darvinizmu, nei su prisitaikėliška išdavyste, neva D-vas
įsikiša tik tada, kada pagal Darviną turi būti „tarpinės grandys“.
De Šardenas bando atskleisti evoliucinį kūrimo metodą. O kas yra tikrasis kūrimas iš
nieko (šiuo atveju - iš dvasinės, nematerialios tikrovės) šiandien parodo DNR
grandinių dešifravimas, galutinai sugriovęs primityvią Darvino mintį, neva viena
rūšis išsivysto iš kitos. DNR grandinės nėra realūs kūriniai, bet yra
tik abstrakčios hierarchinių struktūrų formulės, rodančios Visatoje
veikiant Protą, be Kurio jos nebūtų atsiradusios (ir dar net neįsivaizduojamu
sudėtingumu!, paliekant "neužpildytas" vietas taip ir neatsiradusioms
/ dar neatsiradusioms - ? rūšims).
DNR kodų
dešifravimas atskleidžia,
kad visa esamų ir BŪSIMŲ organizmų (rūšių) informacija JAU YRA užduota
iš pat pradžių, kai jokių rūšių dar nebuvo! Kadangi
DNR grandinėse yra
vietų, rezervuotų dar neatsiradusioms
rūšims, pačios tos grandinės NĖRA JOKIOS
EVOLIUCIJOS REZULTATAS, bet tėra tik materijoje
įrašytos nematerialinės formulės:
juk užprogramuotų
įvykių, arba jei norite, „evoliucijos“
seka nėra įvykusi, bet tik surašyta.
Tai yra genialaus Proto sudaryta
kūrybinė programa, kurios buvimas paneigia darvinistinį sapaliojimą apie
vienų rūšių tapima kitomis rūšimis dėl prisitaikymo, mutacijų,
atrankos ir pan.
dalykų. Visos rūšys JAU YRA PROGRAMOJE. Todėl žodis „evoliucija“
įgauna visai ne darvinišką prasmę: rūšys ne „evoliucionuoja“
vienos iš kitų, bet IŠSISKLEIDŽIA tam tikra nuoseklia tvarka. Pakopinė
kūryba tad yra dvasinės D-viskosios Programos išsiskleidimas materijoje. Tuomet
tokia „evoliucija“
tėra tik kūrybos sklaida. Kad joje ėjimas nuo
pakopos prie pakopos išoriškai tikrai „evoliucinis“, nes naujos pakopas
„sprogsta“ iš ankstesnių, galime suvokti kad ir iš Šventojo Rašto „teprisipildo
vandenys - jišrecū
hammajim
-
... gyva siela“ (Pr=Berēšīt
1, 20),
„teišveda -
tōcē -
žemė gyvą sielą“ (Berēšīt
1, 24)
(tvarka, gyvoms būtybėms pirma atsirandant vandenyje, patvirtinta ir mokslo).
Iš tikrųjų biblijinė archaika iš esmės prašoka panašias senovės Šumero
ir Babilonijos kūrimo istorijas.
Kūrimo ir evoliucijos tema pradžiai galima rekomenduoti
Wernerio Gitt’o darbą “Pradžioje
buvo informacija”, arba
paskaitėles labai aiškia (autorius - vokietis) anglų kalba: 1
dalis, 2 dalis,
arba dar kitaip.
W. Gitt’ą papildo kreacionisto mokslininko Roberto
Carterio triuškinanti polemika
su tais, kurie treigia, neva mutacijos irgi sukuriančios informaciją.
Ar žmonių
nupuolimas irgi buvo užprogramuotas? Be abejo, ne. Tačiau juk D-vas žinojo,
kad Adomas ir Ieva nupuls, todėl visa tolesnė žmonijos raida iki pat
pasiekiant „Omegos tašką“,
be abejo, užprogramuota taip, kad jau patys žmonės bendradarbiaus Kristuje.
Poreformaciniai „pirmieji krikščionys“ visada reikalauja, kad kiekvienas
teiginys būtų pagrįstas D-vo Žodžiu. Aišku, kad de Šardeno
„evoliucijos“ neįmanoma šitaip pagrįsti, jei esame apsisprendę suvokti Kūrimo
istoriją pažodžiui (mėnulis turi būti mažesnis už saulę, abudu - didesni
už žvaigždes, nes jie visi sudėti tame pačiame kietame Rāqīa‘
- Dangaus
skliaute, Berēšīt
1, 16, Job=Ijjōv 37, 18, kuriame dar yra ir langų - ’arubbōt,
pro kuriuos viršutiniai vandenys, kadais skliautu atskirti nuo apatinių
vandenų, Berēšīt
1, 7, prapliumpa žemyn,
Berēšīt
7, 11).
Jei Apreiškimas – ne 1-uoju Asmeniu padiktuoti D-vo žodžiai, jį Šventosios
Dvasios įkvėpimu žmonės surašydavo pagal savo laiko suvokimus. Apreiškimo reikšmė yra dorovinė, pradedant žmogaus
priklausomybe nuo Visatos Kūrėjo ir baigiant Toros įstatymais bei Kalno
Pamokslu. Apreiškimas nėra fizikos ar astrononijos vadovėlis, kaip yra įpareigojami
suvokti Koraną musulmonai sunitai.
Pažodinis Apreiškimo suvokimas priklauso žmonijos vaikystei. Šiandien D-vas
ir Dvasia kviečia žmogų vykdyti savo misiją JHS Kraujo Aukos Galia. Tai įrodo
visõs Biblijos vidinė prasmė, bet ne ãtskiros prie vieno kito teiginio
pritemptos citatos. Nereikia kartoti Kajafo epochos rašto žinovų, kurie „iškošdavo
uodą, o prarydavo kupranugarius“. Tradiciniai apaštaliniai krikščionys ir
tradiciniai judėjai nebuvo kvaili pripažindami consensus patrum „tėvų
nuomonių sutapimą“ - būtent tai, kas prašoka XIX a. poreformacinių
protestantų mentalitetą. Bet visada bet kurios egzegezės galutinis įrodomasis
pamatas JHS Mesijo mokiniams yra tik ir išimtinai dorovinis santykis su Jo
Golgotos Aukos Prasme. Mesijiniams judėjams nereikia įkyrių JAV baltmarškinių
gatvės misijonierių juodais kostimais, išmintingų citatomis ir idiotų savo
antikristinės sodomodemokratinės valstybės gyvenimo būdo nešėjų. Amen.
Diskusijos
Vladimiras
Solovjovas
|